marți, 7 februarie 2012

Tu

Dragul meu, ar trebui sa stii ca evadarea asta pe care o cauti tu, se afla aici. Si stiu ca undeva in adancul tau, tu cauti ce-ai pierdut , dar nu ai nici cea mai vaga idee ce.
Frica ta, o resimt la intensitate maxima si stiu ca atunci cand vei constientiza ca tot ce ai cautat a fost mereu aici, vei trai adevarata fericire, nu doar una fabricata.
Stiu ca esti capabil de lucruri profunde si marete, de aceea as vrea sa stii ca eu am incredere in tine si te iubesc indiferent de situatie si ca astept acea zi in care vei putea sa imi spui ce ai pe suflet.
As vrea sa stii ca iti vorbesc in vis, mereu mereu, si ca de cele mai multe ori imi raspunzi. Ma intreb daca nu este doar iluzia dorintei mele arzatoare sa stiu ce se intampla in sufletul tau, sau este reala noastra conexiune ce nu se poate rupe niciodata.
Acum nu imi mai este dor, caci te simt mereu aproape de mine, iar eu sunt mereu aproape de tine. Nu am nevoie de cuvinte sau gesturi, stiu doar ca suntem unul pentru celalalt la fiecare pas.
Sufletul este un plus si un minus in continua atractie, nimeni si nimic nu poate opri aceste doua jumatati, iar daca incearca puterea de atractie creste atat de mult incat cei care incearca se lovesc de un zid. Eu, sinele tau, te astept....

Niciun comentariu: