luni, 20 februarie 2012

Felinare - part 3

Cel mai bun prieten al meu, era pisica, asta insemna ca inainte sa dispar sau eventual timpul sa se opreasca brusc dupa plecarea mea, trebuia sa imi omor pisica. M-am gandit apoi ca ce neinspirati au facut astia sa puna cheia fix in inima pisicii mele, nu mi-as omori pisica niciodata.
Ma intind in pat gandindu-ma ca fost doar un simplu cosmar si ca bautura isi jucase jocul, dar ca o ultima precautie ma uit in palme si raman surprinsa ca totul a fost adevarat si ca totusi nu a fost un vis , pentru ca semnele inca se aflau acolo. Intr-un final adorm speriata, dar sigura ca nu imi voi omori pisica.

MA trezesc brusc in galagia infernala facuta de ceas. Este ora 8, doar ca afara era intuneric si stelele si Luna inca erau pe cer. Ma gandesc, ca totul e prea ciudat si imi aduc aminte ce s-a intamplat. Ma uit in palme si semnele inca erau acolo. Speriata ma ridic din pat sa verific daca ceasul meu este stricat sau daca timpul s-a oprit cu adevarat.

Coborand scarile, imi vad tatal in fata frigiderului si ma gandesc sa il iau prin surprindere ca iar da iama la miezul noptii. Ma apropii si observ ca ceva nu este in ordine. Era inghetat nu se misca, iar laptele pe care il arunca pe gat era pur si simplu in aer.

Speriata, imi caut pisica prin casa. Ajungand la mine in camera o gasesc ghemuita in patul meu.
O mangai sperand ca este in regula si atunci isi ridica capul si imi vorbeste.
[ to be continued]

Niciun comentariu: