joi, 2 iulie 2015

The end

Oricine citește blogul asta, vreau să anunț ca asta este ultima postare. În curând îl voi închide și o să va scutesc de postările astea jalnice, demne de aruncat la coșul de gunoi. Nu am mai scris de ceva vreme tocmai pentru ca mi-am dat seama ce penibil este vorbești singur despre lucruri pe care doar foarte puțini le înțeleg... sau sunt puerile...O să va scutesc de curiozitatea față de ceea ce gândesc și poate dacă aveți curaj să mă întrebați personal despre cum mă simt, ce cred despre anumite lucruri sau poate decideți să îmi fiți prieteni adevarati.

Ca un ultim omagiu al acestui mare capitol emoțional al vieții mele o să închei prin a va spune ca viata e scurtă. Clar știați și voi asta, dar nu merită să dai ce e mai bun din tine pentru oameni care nu dau doi bani pe ceea ce crezi despre ei, care își băga efectiv picioarele în ceea simți tu pentru ei necondiționat pentru ca mereu au impresia ca ceilalți sunt mai buni decât tine, care decid să își dea sufletul unor persoane care îi călca în picioare pentru ca nu îi apreciază, iubesc, respectă. Nu au discernământ și tot ceea ce fac este să-si facă rău și să ne facă nouă rău, celor cărora chiar le pasă. 

Am decis să scot din viața mea oameniii toxici. Am rămas singură, dar prefer să rămân singură decât să am prieteni falși. 

Am să scriu chestii mai serioase pe un alt blog dintr-o lume reala, dintr-o altă emisfera creierului meu. 

Și am să încerc să uit acel fals "iubire"... Era doar în imaginația mea. My bad... 


Bun, gata... 
Buh bye 

Niciun comentariu: